Blog
Aktorka i reżyserka. Gościła na Konfrontacjach w ubiegłym roku, przygotowując miniprodukcję na zlecenie Festiwalu. Na tegorocznych Konfrontacjach będzie gościła dwukrotnie: spektakl Idę zostanie powtórzony, zaprezentuje także produkcję Teatru Łaźnia Nowa i Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART Ginczanka. Sposób na prostotę życia.
Jest absolwentką Wydziału Aktorskiego warszawskiej Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza (2002), na tej uczelni studiowała także na Wydziale Reżyserii.
Jako aktorka współpracowała z teatrami warszawskimi: Nowym Praga, Studiem Buffo, Starą ProchOFFnią, Laboratorium Dramatu, Teatrem na Woli im. Tadeusza Łomnickiego, Teatrem Dramatycznym, a także z Teatrem Polskiego Radia i Teatrem Telewizji Polskiej.
Wyreżyserowała Przesilenie Greiga i McIntyre’a (koprodukcja Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu i Teatru Miejskiego w Lesznie, 2016), Poskromienie złośnicy Shakespeare’a (Teatr im. Ludwika Solskiego w Tarnowie, 2017), Mężczyznę Zapolskiej (Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2018), Reset De Groen (prapremiera, Teatr Wybrzeże w Gdańsku, 2018) oraz Kilka scen z życia wg Płatonowa Czechowa (Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2019).
Ostatnio wyreżyserowała monodramy Agnieszki Przepiórskiej – Ginczanka. Sposób na prostotę życia na podstawie tekstu Piotra Rowickiego (Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie, 2020) oraz Simona K. Wołająca na puszczy także wg tekstu Rowickiego (Big Book Cafe w Warszawie, 2020) oraz spektakl Idę na podstawie utworów Olgi Tokarczuk, Virginii Woolf i Anny Świrszczyńskiej w cyklu I co teraz? (realizacja w ramach 25. Konfrontacji Teatralnych w Lublinie, 2020).
Za reżyserię Poskromienia złośnicy w tarnowskim Teatrze im. Ludwika Solskiego otrzymała indywidualne wyróżnienie 25. edycji Konkursu Złotego Yoricka w Gdańsku (2018).