Ostatnia, niedokończona opera Giaccomo Pucciniego to historia chińskiej księżniczki Turandot zadającej zagadki i uśmiercającej zalotników, którzy nie potrafią ich rozwiązać. W sztuce Passiniego pod postacią ekscentrycznego księcia Kalafa do jej królestwa trafia sam Puccini – okrzyknięty w Nowym Jorku najsławniejszym człowiekiem na świecie, właściciel 17 samochodów i kilkuset milionów dolarów, umierający jednak na raka krtani. Przez lata wlecze za sobą wizję służącej Dorii Manfredi, która otruła się w wyniku posądzenia o romans z Maestrem. Jej ciało poddane sekcji zdołało jeszcze poświadczyć, że Doria była dziewicą. Od tej pory prostytutki, gejsze i niewolnice z nieznośnie wzruszającym śpiewem na ustach skwapliwie uśmiercają się w operach Mistrza. Dlatego oprócz zimnej księżniczki Turandot na scenie pojawia się niewolnica Liu, oczywiście po to, żeby odebrać sobie życie. I oczywiście po to także, by zaśpiewać. Na jej przedśmiertnej arii Puccini zatrzymuje się. Już nigdy nic więcej nie napisze. Obudzi się w Chinach, gdzie nie słychać jego muzyki, a językiem urzędowym jest język migowy. W królestwie Turandot okrucieństwo i czas liczy się inaczej. W krzyku torturowanych księżniczka i Puccini szukają formuły miłosnego akordu.

neTTheatre – pierwszy na świecie teatr internetowy założony przez Pawła Passiniego i Stowarzyszenie Teatralne Chorea, prezentujący swoje spektakle zarówno na scenie, jak również wirtualnie, pozwalający widzom współtworzyć ich warstwę dźwiękową i wizualną, eksplorujący sferę interaktywności teatru. Od 2009 roku Teatr w Sieci Powiązań rozpoczęło stałą działalność w Lublinie w ramach Centrum Kultury i Teatru Centralnego gdzie rozwija techniki zastosowania nowych mediów w sztuce performatywnej.